nagradeni

62. godine nagrada

Pretražite sve dosadašnje dobitnike nagrada

arena 600x350

Film pod zvijezdama

arena 800x640
 

Rekordnih 105 filmova na Puli

U srijedu, 30. ožujka održana je konferencija za medije povodom predstavljanja vizualnog identiteta 63. Pulskog filmskog festivala

Pogledajte što je sve potrebno da se jedan film prikaže u Areni.

 

Pula Film Festival

Festivalski restorani

Restoran Vodnjanka, Vodnjanska bb, Vodnjan, radno vrijeme 11-24h, ned 17-24h

Restoran Gina, Stoja 23, Pula, radno vrijeme 12-23h

Restoran Volaria, Prekomorskih brigada 12, Marina Veruda, Pula, radno vrijeme: pon-pet 8-22, sub-ned 8-23h

Restoran Boccaporta, Dolinka 18, Pula, radno vrijeme: pon-sub 10.30-23.30h, ned 12-22h

Hotel Amfiteatar, Amfiteatarska 6, Pula, radno vrijeme: 11-23h

Restoran Kantina, Flanatička 16, Pula, radno vrijeme: 7-24h, ned 12-24h

Restoran La Cuxina, Benediktinske opatije 3, Pula, radno vrijeme: 10-24h

Pizzeria Jupiter, Castropola 42, Pula, radno vrijeme: pon-pet 11-24h, sub-ned 13-24h

Pizzeria Pomodoro, Sergijevaca 4, Pula, radno vrijeme: 9-24h

Fast food Tanja 3, Dubrovačke bratovštine 5, Pula, radno vrijeme 8-24h

Restoran Q Time, Trg Portarata 6, Pula, radno vrijeme: pon-pet 7 -24h, sub-ned 7 – 1h

Pizza bar Pietas Julija, Riva 20, Pula, radno vrijeme 10-23h

Pizzeria Pompei & Restoran Angulus, Clarisseauova 3, Pula, radno vrijeme 10-23h

Kebab Pula, Matetića Ronjgova 2, Pula, radno vrijeme: 9-2h

Mletačka tvrđava - Kaštel

kast

Mletačka utvrda Kaštel se nalazi se u samom centru grada Pule, na vrhu brežuljka. Izgrađen je u 17. stoljeću prema projektu francuskog arhitekta Antoinea de Villa, a unutar njega se nalazi Povijesni i pomorski muzej Istre. S tvrđave se pruža predivan pogled na grad Pulu i pulski zaljev.

Cinemaniac

kolaz

CINEMANIAC 2015
Motovun 1976 - Međunarodni video susret

19.7. – 14.8.
MMC LUKA
Istrarska 30

Otvorenje: 19.7. u 20.00 sati
Kurator: Branka Benčić

 

Projekt CINEMANIAC / MISLITI FILM predstavlja istraživačku platformu koja propituje veze filma, pokretnih slika i suvremene umjetnosti, a od 2002. godine realizira se kao popratni program Pulskog filmskog festivala. Predstavlja mjesto gdje se prezentira recentna hrvatska i međunarodna produkcija filmova/videa umjetnika, eksperimentalnog filma te multimedijalnih instalacija, otkriva i artikulira audiovizualna baština.

Ovogodišnji Cinemaniac na javnu scenu donosi istraživački i izložbeni projekt koji u središte interesa smješta antologijski “motovunski video sustet”, međunarodnu video radionicu hrvatskih i talijanskih umjetnika održanu u Motovunu 1976 godine, u okviru višegdišnje manifestacije “Motovunski susreti”.
Četrnaesto izdanje Cinemaniac-a gradi se na temelju prethodnih iskustava i istraživanja eksperimentalnih filmskih praksi i audiovizualne baštine, prije svega kao kontinuitet istraživanja pokrenut projektom Nevidljivi MAFAF, a uspostavlja kontinuitet istraživanja povijesnih narativa o počecima video umjetnosti u SFRJ kao suvremene umjetničke prakse, te artikuliranja i mapiranja razvoja novomedijske umjetnosti tijekom 1970ih godina.

Sedamdesetih godina video postaje dominantan medij pokretnih slika, a novi mediji - fotografija, film i video ulaze na umjetničku scenu. Susreti u Motovunu ukazuju na potencijale video umjetnosti i transnacionalnih mreža kao mogućnosti za novu generaciju umjetnika i kustosa. U tom kontekstu video radionica u Motovunu 1976, organizirana pod temom 'identitet' igra ključnu ulogu.
Izložba će putem fotografija, dokumentacije i video radova podsjetiti na motovunski susret, okupiti sudionike i preispitati utjecaj, poziciju i značaj manifestacije, kao i pojedinih radova.

U Motovunu 1976. godine sudjelovali su hrvatski i talijanski umjetnici Sanja Iveković, Dalibor Martinis, Goran Trbuljak, Claudio Ambrosini, Michele Sambin, Luigi Viola, Živa Kraus, Zdravko Milić, a neki od njih realizirali su svoje antologijske radove.

Kinoteka na 62. Puli

Program Kinoteke 62. Pule čini pet "spašenih" filmova:
Lisinski ‒ Oktavijan Miletić, 1944. (85 min)
Plavi 9 – Krešo Golik, 1950. (95 min)
Tri Ane – Branko Bauer, 1959. (93 min)
Carevo novo ruho ‒ Ante Babaja, 1961. (63 min)
Crne ptice ‒ Eduard Galić, 1967. (92 min)

lisinski

LISINSKI
Biografska drama, Hrvatska, 1944., 85 min

Redatelj: Oktavijan Miletić
Scenarist: Milan Katić
Produkcija: Hrvatski slikopis
Snimatelji: Oktavijan Miletić, Ivan Zettlinger
Montaža: Branko Marjanović
Glazba: Boris Papandopulo
Uloge: Branko Špoljar, Lidija Dominković, Srebrenka Jurinac, Veljko Maričić, Tomislav Tanhofer, Hinko Nučić, Tošo Lesić, Janko Rakuša, August Cilić

Biografski film o životu i radu hrvatskog skladatelja Vatroslava Lisinskog (1819. ‒ 1854.), koji je živio i skladao u burnim vremenima buđenja hrvatske nacionalne svijesti. Isprva je skladao pjesmice i budnice, a 1846. komponirao je prvu hrvatsku operu „Ljubav i zloba“. Bio je krhkog zdravlja, a njegovo tijelo kao da nije moglo slijediti senzibilitet i revolucionarni duh koji je u njemu vrio, kao i bolna nerazumijevanja i otpor konzervativnih i politički reakcionarnih gradskih moćnika. Umro je mlad, u 35. godini života. Njegova izuzetna vrijednost, kao i kod mnogih drugih velikana, shvaćena je tek nakon njegove smrti.

PLAVI9

PLAVI 9
Komedija, Hrvatska, 1950. (cenzuriran 22.prosinca 1950.), 95 min

Redatelj: Krešo Golik
Scenaristi: Geno Senečić, Hrvoje Macanović, Krešo Golik
Produkcijska kuća: Jadran film
Snimatelji: Nikola Tanhofer, Slavko Zalar
Montaža: Radojka Ivančević
Glazba: Bruno Bjelinski
Snimatelj tona: Albert Pregernik
Montažerka tona: Tea Brunšmid
Scenografija: Zdravko Gmajner
Uloge: Irena Kolesar, Jugoslav Nalis, Antun Nalis, Ljubomir Didić, Tješivoj Cinotti, Šime Šimatović, Josip Daneš, Stane Sever, Veljko Maričić

Mnoge vrline debitantskog dugometražnog ostvarenja Kreše Golika: zrela naracija, fino baratanje melodramsko-humornim žanrovskim sastavnicama, vrstan vizualni stil i uvjerljivi glumački nastupi navijestile su već početkom 50-ih godina prošlog stoljeća veliki talent budućeg klasika hrvatskog filma. „Plavi 9“ bio je prva hrvatska tonska filmska komedija, ujedno i prvi film iz sportskog života, što ga, uz ostale filmske kvalitete, smješta na posebno mjesto hrvatske kinematografije.

3ANE

TRI ANE
Drama, Makedonija, 1959., 91 min

Redatelj: Branko Bauer
Scenarist: Slobodan Glumac
Produkcijska kuća: Vardar film
Snimatelj: Branko Blažina
Montaža: Radojka Ivančević
Glazba: Bojan Adamić
Scenografija: Vladimir Tadej
Kostimografija: Mira Glišić
Uloge: Dušan Stefanović, Svetlana Mišković, Marija Kohn, Dubravka Gall, Branko Tatić, Ružica Komnenović, Tito Strozzi, Vera Misita, Velimir Hytil, Marica Popović, Josip Marotti, Dubravka Rajh

Otkrivši mogućnost da mu je kći Ana, za koju je dotad mislio da je poginula, preživjela rat, sredovječni Marko Petrić pokušava joj ući u trag. Susretne se s beogradskom kazališnom glumicom koja bi mogla biti njegova Ana. Međutim, postoje indicije da bi Zagrepčanka Vera Blažek mogla biti njegova kći te se Marko sastane i s njom. Kada se pojavi i treća Ana, Marko shvaća da svojom potragom unosi nemir u tuđe živote i tada sazna da je njegova Ana ipak poginula.

CAREVO

CAREVO NOVO RUHO
Komedija, Hrvatska, 1961. (cenzura 29. svibnja 1961.), 67 min

Redatelj: Ante Babaja
Scenarist: Božidar Violić prema djelu „Carevo novo ruho“ Hansa Christiana Andersena
Produkcijska kuća: Zora Film
Snimatelj: Oktavijan Miletić
Montaža: Boris Tešija
Glazba: Anđelko Klobučar
Scenografija: Zvonimir Lončarić
Koreografija: Vera Maletić
Kostimografija: Jagoda Buić
Uloge: Zlatko Madunić, Ana Karić, Stevo Vujatović, Aleksandra Violić, Ivo Kadić, Antun Nalis, Vanja Drach, Josip Petričić, Zvonimir Rogoz

Babajina obrada slavne bajke Hansa Christiana Andersena, realizirana prema scenariju istaknutog kazališnog redatelja Božidara Violića, prvi je hrvatski dugometražni igrani film u boji i predstavlja rijetko viđen eksperiment unutar hrvatske kinematografije. Film se odlikuje dojmljivom fotografijom tzv. visokog ključa, koju u svojstvu direktora fotografije potpisuje pionir domaće kinematografije Oktavijan Miletić. Film karakteriziraju neobičan tehnički postupak ‒ korištenje bijele pozadine i izostanak realistične scenografije ‒ i glumačka stilizacija, a predstavlja alegoriju na totalitarizam, kult ličnosti vladara i ozračje ondašnjeg doba.

CRNEPTICE

CRNE PTICE
Ratna drama, Hrvatska/Slovenija, 1967. (cenzura 18. srpnja 1967.), 85 min

Redatelj: Eduard Galić
Scenarist: Grga Gamulin
Producenti: Producentska grupa Most, Viba film
Snimatelj: Mile de Gleria
Izbor glazbe: Anđelko Klobučar
Montaža tona: Boris Tešija
Scenografija: Branko Hundić
Uloge: Voja Mirić, Fabijan Šovagović, Ivan Šubić, Vanja Drach, Ivo Serdar, Rade Šerbedžija, Relja Bašić

Posljednji su dani Drugog svjetskog rata i ustaše pokušavaju masovno likvidirati zatočenike jednog koncentracijskog logora prije dolaska osloboditelja. Vlak sa zatvorenicima treba odletjeti u zrak pri prelasku mosta, a taj zadatak moraju obaviti šestorica logoraša koje su izabrali i na to natjerali ustaše. U želji da spase ostale logoraše uspijevaju u svojoj akciji, plaćajući vlastitim životima slobodu svojih zatočenih drugova.

image

Lokacije

14 festivalskih lokacija

Opširnije
kinoteka

Kinoteka

Klasici za sva vremena

Opširnije
izlozbe

Izložbe

 

Opširnije
retrospektiva

Retrospektiva

Posvećeno velikim redateljima

Opširnije
koncerti

Glazbeni program

Koncerti

Opširnije

PULSKA KINOTEKA

Program posvećen filmskim klasicima koji su obilježili povijest Pulskog festivala. Projekcije se organiziraju na otočju Brijuni

IZLOŽBE

Izložbe u suradnji s različitim pulskim i hrvatskim udrugama, institucijama i organizacijama te na brojnim lokacija diljem Pule

RETROSPEKTIVA

Fleksibilan program posvećen kinematografiji jedne zemlje, opusu jednog autora ili drugoj vrsti tematski obojenih programa

GLAZBENI PROGRAM

Predstavljamo najinteresantnije aktualne trendove domaće i svjetske scene

predsjednica hr


Min kulture logo


GRAD PULA LOGO

zupanijodjelzakulturu