nagradeni

62. godine nagrada

Pretražite sve dosadašnje dobitnike nagrada

arena 600x350

Film pod zvijezdama

arena 800x640
 

Rekordnih 105 filmova na Puli

U srijedu, 30. ožujka održana je konferencija za medije povodom predstavljanja vizualnog identiteta 63. Pulskog filmskog festivala

Pogledajte što je sve potrebno da se jedan film prikaže u Areni.

 

Pula Film Festival

Hrvoje Pukšec

PUKSEC2

Hrvoje Pukšec živi i radi u Zagrebu gdje je i rođen 1976. godine. Studirao je pravo i novinarstvo, a od 2000. godine radi kao filmski kritičar i novinar specijaliziran za filmske teme. Tijekom godina pisao je za brojne relevantne hrvatske kulturne časopise i internetske portale (Hrvatsko slovo, Vijenac, Zarez, Libra Libera, Zapis, Kulturpunkt, Film.hr, Filmski.net, Javno, Playboy, Gloss), a posljednjih godina radi kao novinar, scenarist i voditelj emisija Posebni dodaci, Pola ure kulture, Kokice i Trikultura Hrvatske televizije. Radio je kao urednik HAVC-ovih produkcijskih kataloga (2008. i 2009.), bio je voditelj službe za odnose s javnošću Pulskog filmskog festivala, a radio je i kao casting manager producentske kuće Kabinet. Bio je i povremeni član HAVC-ovog međunarodnog promotivnog tima (Cannes 2010. i 2011. i Berlin 2011. i 2012. godine), te PR filma 'Obrana i zaštita' redatelja Bobe Jelčića. Od 2014. godine je predsjednik Umjetničkog savjeta Pulskog filmskog festivala. Prva scenaristička iskustva sakupio je kao dio scenarističkog tima serije 'Dobre namjere' (2007.), a napisao je i scenarije za eksperimentani film 'A.D.A.M.' redatelja Vladislava Kneževića i dokumentarnog filma 'Soba 60' redatelja Andreja Korovljeva. Član je Hrvatskog društva filmskih kritičara od 2004. godine, trenutno je u spomenutom društvu koordinator za međunarodnu komunikaciju i član Vijeća Društva. Sudjelovao je u radu žirija na filmskim festivalima 25 FPS, Dani hrvatskog filma, Cottbus, Motovun i Portorož.

 

PROFESIONALNO ISKUSTVO

- Član žirija Festivala slovenskog filma u Portorožu (09./2014.)
- Predsjednik Umjetničkog savjeta Pulskog filmskog festivala (od 05./2014.)
- Scenarist dokumentarnog filma 'Soba 60' redatelja Andreja Korovljeva
- Scenarist eksperimentalnog filma 'A.D.A.M.' redatelja Vlade Kneževića
- Scenarist, voditelj i novinar emisije 'Trikultura' Hrvatske televizije (od 09./2013.)
- Recenzent emisije 'Filmomat' Hrvatske televizije (09./2012. – 07./2013.)
- Novinar emisije 'Pola ure kulture' (09./2012. – 07./2013.)
- Član Vijeća Hrvatskog društva filmskih kritičara (od 03./2013.)
- PR filma 'Obrana i zaštita' Bobe Jelčića (2013.)
- Novinar emisije 'Kokice' Hrvatske televizije (od 09./2011.)
- Dio organizacijskog tima Sarajevo Film Festivala – moderator konferencija zamedije (2011. i 2012. )
- Dio organizacijskog tima Zagreb Film Festivala – moderator razgovora s gostima i voditelj press ureda (2011.)
- Član HAVC-ovog međunarodnog promotivnog tima (Cannes 2010. i 2011. te Berlinale 2011. i 2012.)
- Glazbeni recenzent u emisiji 'Avantpop' na 3. programu Hrvatskog radija (09./2009. – 07./2010.)
- Stalni vanjski suradnik mjesečnika 'Playboy' ( 11/2008. – 05/2009.)
- Voditelj i novinar filmske emisije 'Posebni dodaci' na HTV-u (od 2008.)
- Urednik kataloga Hrvatskog audiovizualnog centra (za 2008. i za 2009. godinu)
- Casting manager produkcijske kuće Kabinet (2008. i 2009. godine)
- Član žirija Dana hrvatskog filma – Salona odbijenih (2008. i 2009. godine)
- Urednik Festivalskih novina Dana hrvatskog filma (2008. i 2009. godina)
- Član organizacijskog tima Animafesta – moderator Pitching foruma (2007.)
- Član scenarističkog tima u serijalu 'Dobre namjere' (2007.)
- Član žirija 25 FPS (2007.)
- Glasnogovornik Festivala igranog filma u Puli (od 2007. do 2013.)
- Urednik rubrika 'Film i glazba' te 'Kultura' portala 'Javno.hr' (2007.)
- Član FIPRESCI (The International Federation of Film Critics) žirija na Motovun Film Festivalu 2006. godine i Cottbusu 2007. godine
- Stalni vanjski suradnik dvotjednika 'Vijenac' (od 06./2006.)
- Stalni vanjski suradnik emisije 'Alternet' na 3. programu Hrvatskog radija (od 11/2005. do 07./2007.)
- Vanjski suradnik web portala 'Kulturpunkt' (11/2005.)
- Stalni vanjski suradnik web portala 'Film.hr' (od 09/2005.)
- Član redakcije portala 'Filmski.net' (od 02/2005. do 06/2005.)
- Vanjski suradnik dvotjednika 'Zarez' (od 09/2005.)
- Vanjski suradnik časopisa 'Libra Libera' (od 08/2005.)
- Član Hrvatskog društva filmskih kritičara (05/2004.)
- Stalni vanjski suradnik Hrvatske televizije u emisijama 'Kult', 'Kult kronike', 'Kratki susreti' i 'Savršeni svijet' (od 03/2003.)
- Stalni vanjski suradnik tjednika 'Hrvatsko slovo' (06/2000. – 05/2003.)
- Vanjski suradnik 'Zapisa' Hrvatskog filmskog saveza (2000.)

Tanja Miličić

tanja

Tanja Miličić rođena je 14. prosinca 1974. u Puli, gdje je završila osnovnu školu i Gimnaziju, kulturno-umjetnički smjer. Jedna je od prvih članica Gradske radionice mladih s kojima je sudjelovala u realizaciji brojnih kulturnih projekata. Godine 1993. odlazi u Veliku Britaniju, gdje je 1998. godine završila višu školu smjera film, video i fotografija na Lambeth Collegeu u Londonu, a godine 2002. diplomirala je (s odličnim uspjehom) film, fotografiju i vizualne medije na Sveučilištu Napier u Edinburgu.

Za vrijeme studija volontira i radi za niz nevladinih udruga stječući vrijedna životna i organizacijska iskustva. Tijekom studija radila je na brojnim kratkometražnim igranim i dokumentarnim filmovima, a njezin diplomski film Patchwork (2003) obišao je mnoge europske festivale te na 12. Danima hrvatskog filma osvojio nagradu za najbolju režiju, najbolju debitanticu i nagradu Oktavijan Hrvatskog društva filmskih kritičara za najbolji dokumentarni film. Tanja trenutno priprema svoj drugi dugometražni film. Godine 2003. vraća se u Pulu i započinje dugogodišnju suradnju s Javnom ustanovom Pula Film Festival gdje je od 2007. godine stalno zaposlena kao producentica Pulskog filmskog festivala, od 2008. godine i kao voditeljica Kina Valli. Godine 2014. ministrica kulture RH Andrea Zlatar Violić imenuje je članicom Umjetničkog savjeta Festivala. Bila je članica žirija ispred međunarodnih organizacija CICAE (Međunarodne federacije art kina), Europa Cinemas (Europska kina) i ECFA (Europska federacija filmova za djecu) na festivalima u Veneciji, Berlinu, Sarajevu, Vilniusu i Kristiansandu.

Godine 2009. završila je, pod vodstvom Međunarodne federacije art kina, na venecijanskom filmskom festivalu, obuku za voditelje art kina. U veljači 2014. godine izabrana je u upravni odbor Europske federacije filmova za djecu. Članica je vijeća za filmsku, scensku i dramsku umjetnost Grada Pule i vijeća za glazbenu, glazbeno scensku i filmsku djelatnost Istarske županije. Sudjelovala je i u izradi kulturnih strategija grada Pule i Istarske županije.

Mike Downey

m downey1

Mike Downey jedan je od vodećih europskih i najaktivniji je producent dugometražnih igranih i dugometražnih dokumentarnih filmova. Kao osnivač i izvršni direktor kompanije Film and Music Entertainment (F&ME), utemeljio je FAME A. G., britansku neovinu produkcijsku kuću na Frankfurtskoj burzi prije 15 godina. U ovom vrlo kartkom periodu producirao je više od 50 dugometražnih igranih filmova, s partnerom producentom Samom Taylorom i predsjednikom tvrtke, četversostruko nominiranog za Oscara (za najboljeg redatelja). Prethodeći radu u filmskoj produkciji, Mike je ostvario uspješnu karijeru kao kazališni redatelj u Velikoj Britaniji, bivšoj Jugoslaviji i Njemačkoj, također jedan je od prvih izdavača na polju kinematografije kao um iza Moving Pictures grupe izdanja njegovih interesa koju je prodao prije petnaest godina. Izvanredano eklektičan F&ME katalog filmova postao je tijekom godina sinonim za produkciju izvrsnih međunarodnih igranih filmova, izabranih iz mnoštva filmova europskih, američkih, južnoafričkih, australijskih i novozelandskih autora, uključujući suradnju s VICE grupom: Bijela munja, Saul Metzsteinov GUY X s Jasonom Biggsom, film Mrtva straža (s Jamie Bellom i Andy Serkis), film Prije Kiše, nominiranog za Oscara i dobitnika Zlatnog lava na venecijanskom festivalu, te mnoštvo međunarodnih koprodukcija mnogih autora kao što su Günther Grass, dobitnik Nobelove nagrade, Thomas Keneally autor Schindlerove liste, Demonski pas (Demon Dog) odnosno James Ellroy i Clifford Irving (Podvala, HOAX). Nagrađena južnoafrička produkcija Son of Man, premijerno prikazan na Sundance festivalu, kao i Bijela munja, dok je Sjaj u očima otvorio Filmski festival u Veneciji. Producent je i Mohsen Makhmalbafsovog filma “Predsjednik”, koji je također otvorio Filmski festival u Veneciji 2014. godine.

Na međunarodnom filmskom festivalu u Fort Lauderdaleu dobio je nagradu za Producenta desetljeća koju mu je uručio Stephen Daldry, na svečanosti gdje su Alec Baldwin i George Hamilton III također primili nagrade za svoja postignuća. Ovog ožujka Filmski festival u Pragu odao je počast njegovom doprinosu europskom kinu, nastavno na mini retrospektivu koja je predstavljena na Zagreb Film Festivalu prije nekoliko godina.

Pored produkcijskog posla, Downey također zastupa svoju zemlju i industriju u mnogim domaćim i međnarodnim vijećima: već je deset godina član vijeća Europske filmske akademije, što je ove godine upotpunio zamijenivši Volkera Schloendorffa na mjestu zamjenika predsjednika Akademije, a na kojem će položaju ostati još najmanje dvije godine. Kao autoru filmske tematike, pored djelatnosti komentatora i kritičara za Screen International, Variety, Moving Pictures, Cineaste, i bezbrojnim drugim filmskim novinama, Downeyjeve knjige, The Film Finance Handbooks - a Guide for European Producers i The Self Managing Screen, objavile su europska MEDIA Business School, odnosno Britanski filmski institut.

Kazališno školovan: studirao je na Sveučilištu Warwick, postdiplomski studij završava u Parizu na sveučilištima Sorbonne i Nanterre, već dugo podučava filmske kolegije (MEGA European Masters program). Profesor je filma na Sveučilištu Thomas Ewing u Ohiu, te je član filmskog vijeća pri Sveučilištu u Oklahomi. Također je utemeljitelj i predsjednik savjetodavnog odbora Motovun Film Festivala, umjetnički savjetnik Zagreb Film Festivala i Casanovafesta, član Umjetničkog savjeta Pulskog filmskog festivala, a usko surađuje i s Amnesty International utemeljivši nagradu Amnesty za ljudska prava na međunarodnim filmskim festivalima. Radi i kao savjetnik za USAID, projekt američke vlade koji podržava razvoj filmske industrije na Balkanu i južnoj Europi. Redovno djeluje kao stručnjak za glavne financijske potpore u europskom programu Kreativna Europa.

Downey je već tri mandata član vijeća britanske Akademije za filmske i televizijske umjetnsti i jednomandatni je član povjerenstva iste. Član je vijeća južnoafričke kazališne komapnije Isango dobitinika Zlatnog medvjeda (CARMEN), zajedno sa Ianom McKellanom, Simonom Rattleom i Alanom Rickmanom. Njihova adaptacija Puccinijeve La Boheme, Breathe-Umphefumlo odigran je ove godine na Filmskom festivalu u Berlinu u prestižnom Berlinaleovom Posebnom dijelu. Downy je iznimno ponosan što je povjerenik Kampanje Bijela vrpca (White Ribbon Alliance) – međunarodna dobrotvorna udruga koja pokušava iskorijeniti smrtnost majki zbog komlikacja pri porodu u zemljama u razvoju. Nadalje, Downey je bio član mnogih ocjenjivačkih sudova filmskih festivala od Rio de Janeira, Sofije, Transylvanije, Cottbusa, Montreala, Zagreba, Motovuna, Rotterdama do Krakowa, Tbilisa i Warsawe.

Upravo dovršeni filmovi: LOST IN KARASTAN, Oscarom nagrađenog redatelja Pawela Pawlikowskog s Matthewom Macfadyenom u glavoj ulozi, RIO 50 DEGREES redateljice Julien Temple, IMAGINE Andrzeja Jakimowskog, Goltzius i Pelikanova družina (GOLTZIUS AND THE PELICAN COMPANY) Petera Greenawaya, LILET NEVER HAPPENED Jaccoa Groena, omnibus Zagrebačke priče 2. Filmovi koji upravo izlaze ili su trenutno u produkciji su La Boheme kojeg režira Mark Mornford May, The Porcupine Srđana Dragojevića, Amsterdam Express Fatmira Kocija, Streetkids united II – The girls from Rio redateljice Marie Clare Coste, Mike Downey izvršni je producent filma o legendi jedrenja Robbyju Naishu.

Projekti u 2015. godini uključuju dva filma Konstantina Bojanova: U potrazi za čudom (In search of a miracle), prema knjizi Williama Dalrymplea i Želim biti kao ti (I want to be like you), zatim romantična komedija Cassy i Jude redatelja Marca Evansa, Smrdljiva bajka Miroslava Momčilovića, Prosjakova opera (The Beggar’s opera) redatelja Marka Dornfora Maya, Kako prodati rat (How to sell a war) Rudolpha Herzoga u suradnji s VICE grupom, Elvis ide kući (Elvis walks home) redatelja Jonathana Preecea, armenski film Karavajar, te film The Mellstock Quire adaptacija romana Thomasa Hardyja Under the Greenwood tree. Upravo je dovršio zbirku eseja THE FOOL ON THE HILL – Low Altitude Thinking, koja će biti objavljena tijekom 2015. godine, nenaslovljenu zbirku poezije te kuharicu: Casanovina kuhinja – Vodič za osjetila i senzualnost hrane (CASANOVA’S CUISINE – A Guide to the Senses and Sensuality of Food).

Najbolji međunarodni i domaći distrubuteri zastupaju Downejeve filmove na svim vodećim svjetskim tržištima, i predstavljaju veliki dobitak u produkciji s ukupnim budžetom koji prelazi 300 milijuna dolara, imajući partnere u produckiji iz 35 različitih zemalja, obuhvaćajući raznovrsne žanrove, nacionalnosti i dobne skupine. Čak i nakon 50 filmova i 15 godina djelovanja u međunarodnoj filmskoj produkciji, njegova strast za eklektičnim, izazovnim, inovativno privlačnim temama u globalnom filmskom tržištu ostaje neustrašiva.

Profesionalne akreditacije

62. Pulski filmski festival poziva filmske profesionalce da pošalju svoje prijave za akreditacije.

Profesionalna akreditacija namijenjena je isključivo osobama i profesionalcima aktivnima i zaposlenima u domaćoj i inozemnoj filmskoj industriji: redateljima, glumcima, producentima, distributerima, kulturnim i umjetničkim djelatnicima iz domene filma, profesorima i studentima filmskih i umjetničkih akademija i fakulteta, filmskim radnicima, scenaristima, teoretičarima filma i filmskim kritičarima, organizatorima filmskih festivala i događanja, promotorima, predstavnicima diplomatskog zbora zemalja čiji se film prikazuje na festivalu, itd. Ukoliko ne pripadate jednoj od navedenih kategorija Vaš zahtjev neće se razmatrati.

Profesionalna akreditacija Vam omogućava:
- Slobodan ulaz na sve filmske programe
- Slobodan ulaz na zabavni program Festivala i domjenak otvorenja
- Sudjelovanje u programu Pula PROfessional, namijenjenom profesionalnim djelatnicima u AV industriji i studentima AV medija. Više o programu pročitajte OVDJE.
- Usluge Press centra, dnevni raspored događanja
- Sudjelovanje na svakodnevnim konferencijama za medije
- Akreditirani gosti Festivala imaju pravo na besplatnu vožnju autobusom na svim gradskim linijama.

Cijena profesionalne akreditacije iznosi 100,00 KN. Podatke za uplatu možete pronaći OVDJE.

Festival će Vas pravovremeno obavijestiti o odobrenju akreditacija. Festival zadržava pravo prihvatiti ili odbiti zatraženu akreditaciju.
Akreditacije će se, uz predočenje dokaza o uplati, moći preuzeti od petka, 17. srpnja u Zajednici Talijana – Circolu, Carrarina 1, Pula, a plaćanje se vrši u financijskoj službi prije preuzimanja akreditacija.

U slučaju bilo kakvih pitanja, stojimo Vam na raspolaganju.

PROFESIONALNA AKREDITACIJA

image

Lokacije

14 festivalskih lokacija

Opširnije
kinoteka

Kinoteka

Klasici za sva vremena

Opširnije
izlozbe

Izložbe

 

Opširnije
retrospektiva

Retrospektiva

Posvećeno velikim redateljima

Opširnije
koncerti

Glazbeni program

Koncerti

Opširnije

PULSKA KINOTEKA

Program posvećen filmskim klasicima koji su obilježili povijest Pulskog festivala. Projekcije se organiziraju na otočju Brijuni

IZLOŽBE

Izložbe u suradnji s različitim pulskim i hrvatskim udrugama, institucijama i organizacijama te na brojnim lokacija diljem Pule

RETROSPEKTIVA

Fleksibilan program posvećen kinematografiji jedne zemlje, opusu jednog autora ili drugoj vrsti tematski obojenih programa

GLAZBENI PROGRAM

Predstavljamo najinteresantnije aktualne trendove domaće i svjetske scene

predsjednica hr


Min kulture logo


GRAD PULA LOGO

zupanijodjelzakulturu