nagradeni

62. godine nagrada

Pretražite sve dosadašnje dobitnike nagrada

arena 600x350

Film pod zvijezdama

arena 800x640
 

Rekordnih 105 filmova na Puli

U srijedu, 30. ožujka održana je konferencija za medije povodom predstavljanja vizualnog identiteta 63. Pulskog filmskog festivala

Pogledajte što je sve potrebno da se jedan film prikaže u Areni.

 

Pula Film Festival

Ocjenjivački sud

MEDUNARODNIJURY

Ocjenjivački sud Međunarodnog programa:

Olinka Vištica je producentica i suosnivačica produkcijske kuće Hulahop, organizatora Svjetskog festivala animiranog filma Animafest Zagreb te producentica nagrađivanih dokumentarnih i kratkih igranih filmova. Nekadašnja direktorica Motovun Film Festivala, strastvena plivačica i čitateljica odrasla u Splitu, Vištica je i koautorica originalnog međunarodnog projekta Muzeja prekinutih veza za koji je 2011. primila nagradu za najinovativniji muzejski projekt u Europi.

Srđan Dragojević, po obrazovanju klinički psiholog, proslavio se kao redatelj i producent. Njegov prvi film „Mi nismo anđeli“, snimljen 1992. godine za koji je napisao i scenarij, doživio je veliki uspjeh, nakon čega je snimio i filmove „Slatko od snova“, kultni „Lepa sela lepo gore“ 1996. i „Rane“ (1998.). Režirao je i pisao scenarij za „Dva sata kvalitetnog programa“, a idejni je tvorac nekoliko epizoda za seriju „Otvorena vrata“. Po povratku iz SAD-a 2003. godine, snima nastavak „Mi nismo anđeli 2“, a nakon toga i film „Sveti Georgije ubija aždahu“. U suradnji s Draganom Bjelogrlićem, 2010. godine napisao je scenarij za film „Montevideo bog te video. 2011. režira komičnu dramu "Parada". Autor je i tri zbirke pjesama, a za „Knjigu akcione poezije“ 1986. godine dobio je nagradu Branko Radičević.

Christopher Goodwin piše o filmu i kulturi više od 30 godina. Bio je urednik filmskih publikacija Screen International i Moving Pictures International te međunarodni urednik The Hollywood Reportera. Izvještavao je o filmu i kulturi za The Sunday Times (London), The Times, GQ, Esquire i mnoge druge publikacije. Bio je član ocjenjivačkog suda na Zagreb Film Festivalu 2012. godine.

Ocjenjivački sud

susjedi

Ocjenjivački sud programa Susjedi i prijatelji:

Rebecca Lenkiewicz pisac je scenarija za film „Ida“ zajedno s njegovim redateljem Pawelom Pawlikowskim. Film je osvojio BAFTA nagradu za najbolji film 2015. i Oscara za najbolji strani film 2015. godine. Jedna je od scenaristica filma „I Want to Be Like You“ Konstantina Bojanova, koji je snimljen 2015. godine. Napisala je „The Sea Change“ kojeg će režirati Kristin Scott-Thomas. U nastanku; četverosatna televizijska drama s Kevin Macdonaldom, mini serija s Lone Scherfig, i igrani film o životu Noor Inayat Khan. Njezine drame uključuju „Soho – A Tale of Table Dancers“, „The Night Season“ premijerno izvedena u Nacionalnom kazalištu 2004. godine i osvojila je Evening Standard nagradu kao najbolja scenaristica. Drama „Her Naked Skin“ prva je drama koju je napisala žena a koja je izvedena na Olivier pozornici u Kraljevskom nacionalnom kazalištu.„The Painter“ je postavljena u Arcola Theatreu i „Shoreditch Madonna“ u Soho Theatreu. Adaptacije uključuju „Neprijatelj naroda“ Henrika Ibsena prikazan u Arcoli, a zatim i u Manhattan Theatre Clubu, Broadway. Rebecca je napisala mnoge drame i adaptacije za BBC radio među kojima su „Sarah and Ken“ i „Ladder of Years“.

Karel Och, rođen 1974. u Češkoj, studirao je pravo i diplomirao je povijest i teoriju filma na Karlovom sveučilištu u Pragu. Od 2001. godine radi za Međunarodni Filmski Festivl u Karlovym Varyma kao član Izbornog vijeća. Začetnik je natjecateljskog programa dokumentarnih filmova na Međunarodnom Filmskom Festivalu u Karlovym Varyma, te je vodio program retrospektiva posvećene Sam Peckinpahu, John Hustonu, Michael Powellu i Emericu Pressburgeru, Jean-Pierre Melvilleu i Elio Petriju, između ostalih. Och je 2010. godine izabran za umjetničkog direktora Međunarodnog Filmskog Festivala u Karlovym Varyma. Član je Europske filmske akademije, Izbornog vijeća nagarde LUX, kao i Međunarodnog udruženja filmskih kritičara.

Martina Petrović posjeduje diplomu iz međunarodnih odnosa (glavni smjer) i psihologije (podsmjer). Većinu svog radnog iskustva stekla je pri Ministarstvu kulture, u Upravi za međunarodnu kulturnu suradnju, gdje je bila odgovorna za međunarodne kulturne razmjene između Hrvatske i drugih zemalja, ali jednako tako i za organizaciju hrvatskog filmskog predstavljanja u Berlinu i Cannesu. Od 2008. godine aktivno sudjeluje u osnivanju Hrvatskoga audiovizualnog centra, gdje i ostaje nakon što ju Europska komisija imenuje voditeljicom MEDIA deska Hrvatske. Na temelju uspješnih rezultata u osiguravanju europskih sredstava iz Programa MEDIA te cjelokupna doprinosa u promicanju hrvatskoga filma Hrvatska udruga producenata dodjeljuje joj prvu nagradu „Albert Kapović“ 2010. u okviru Zagreb Film Festivala. Kao voditeljica MEDIA deska Hrvatske (današnjeg Deska Kreativne Europe – Ureda MEDIA) aktivno sudjeluje u organizaciji inovativnih i kreativnih radionica - bitnih instrumenta naobrazbe, informiranja i umrežavanja kako hrvatskih, tako i hrvatskih i europskih filmskih profesionalaca.

Kratkometražni filmovi

djecak

Detaljan raspored prikazivanja i informacije o filmovima objavit ćemo u srpnju.

Hrvatski film



Za Hrvatski program 62. Pule do 17. travnja 2015. pristiglo je:  

-21 dugometražni film u sklopu Hrvatskog filma i 7 u sklopu Manjinskih koprodukcija.

Broj ovogodišnjih prijava u Hrvatskom programu neosporna je potvrda rastućeg interesa autora za prikazivanje filmova na Puli, kao i osjetno povećan broj Manjinskih koprodukcija.

Svi prijavljeni filmovi udovoljili su kriterijima iz Pravilnika

 

Odabrani su sljedeći dugometražni hrvatski filmovi:

Djeca tranzicije, Matija Vukšić 
Goli, Tiha Gudac 
Imena višnje, Branko Schmidt
Ljubav ili smrt, Daniel Kušan
Potrošeni, Borut Šeparović 
Rakijaški dnevnik, Damir Čučić 
Svinjari, Ivan Livaković
Takva su pravila, Ognjen Sviličić
Ti mene nosiš, Ivona Juka
Zagrebačke priče vol.3, grupa autora
Zvizdan, Dalibor Matanić

djeca

Djeca tranzicije
Dokumentarni, Hrvatska, 2014., 82 min.

Redatelj: Matija Vukšić
Producent: Nenad Puhovski - Factum
Scenarist: Matija Vukšić
Glavna ženska uloga: /
Glavna muška uloga: /
Sporedne ženske uloge: /
Sporedne muške uloge: /
Direktor fotografije: Mario Marko Krce
Montaža: Ana Šerić
Scenografija: /
Kostimografija: /;
Glazba: Bianca Ban
Oblikovanje zvuka: Ivan Šmintić
Maska: /;
Specijalni efekti: /

Djeca tranzicije film je koji prati odrastanje Davida, Natalije, Lane i Marte. Kako izgledaju sretno djetinjstvo i zdravo odrastanje i jesu li mogući u društvu koje još nije zakoračilo u vlastitu zrelost? Ovo je film o okruženju koje stvaramo za zajedničku budućnost.

GOLI

Goli
Dokumentarni, Hrvatska, 2014. 75 min

Redateljica: Tiha K. Gudac
Producent: Nenad Puhovski - Factum
Scenaristica: Tiha K. Gudac
Glavna ženska uloga: /
Glavna muška uloga: /
Sporedne ženske uloge: /
Sporedne muške uloge: /
Direktor fotografije: Eva Kraljević, Tamara Cesarec, Srđan Kovačević, Tiha K. Gudac
Montaža: Dragan von Petrovic 
Scenografija: /
Kostimografija: /;
Glazba: Dubravko Robić
Oblikovanje zvuka: Ivan Zelić
Maska: /;
Specijalni efekti: Bruno Razum

Prije šezdesetak godina jedan je čovjek nestao i nije ga bilo četiri godine. Vratio se kao netko drugi, a sa sobom je donio bolnu tajnu. Na toj tajni o kojoj se šutjelo kasnije je izgradio život svoje obitelji; razgovor o prošlosti bio je zabranjen. Film Goli je istraživanje na ruševinama prošlosti, mozaik nastao od tragova – obiteljskih fotografija i intimnih svjedočanstava grupe bliskih ljudi koje je ujedinilo isto mjesto – politički logor Goli otok poznat i kao otok slomljenih duša i posljedica koje je ostavio na tri generacije.

IMENA

Imena višnje
Drama, Hrvatska, 2015., 83 min

Redatelj: Branko Schmidt
Producent: Goran Radman - Hrvatska radiotelevizija
Scenarist: Josip Mlakić
Glavna ženska uloga: Nada Đurevska
Glavna muška uloga: Ivo Gregurević
Sporedne ženske uloge: /
Sporedne muške uloge: Goran Bogdan
Direktor fotografije: Dragan Ruljančić 
Montaža: Vesna Lažeta, Hrvoje Mršić
Scenografija: Ivana Škrabalo
Kostimografija: Lena Andrijević
Glazba: /;
Oblikovanje zvuka: Ognjen Popić
Maska: Jasna Rossini
Specijalni efekti: Branko Repalust, Kristijan Repalust

Dvoje staraca odlučuje se vratiti u svoje selo nakon što su obnovili ratom razrušenu kuću i nastaviti život tamo gdje je nasilno bio prekinut. Pratimo njihovu svakodnevnu muku kroz sva četiri godišnja doba. Iz dana u dan starica se ponaša sve odsutnije i izgubljenije. Starac, umjesto da joj pomogne, postaje grublji i agresivniji prema njoj. Naposlijetku, kada shvati da je starica teško bolesna, starac potpuno mijenja svoj odnos prema njoj. No, nažalost prekasno...

KOKO

Ljubav ili smrt
Dječji, Hrvatska, 2014., 95 min

Redatelj: Daniel Kušan
Producentica: Ankica Jurić Tilić - Kinorama
Scenarist: Daniel Kušan
Glavna ženska uloga: Vanja Markovinović
Glavna muška uloga: Antonio Parač
Sporedne ženske uloge: Nina Mileta, Tesa Litvan, Tara Thaller, Korana Ugrina, Ilijana Knežević
Sporedne muške uloge: Kristian Bonačić, Filip Mayer, Marin Stević
Direktor fotografije: Mario Sablić i Filip Tot
Montaža: Slaven Zečević
Scenografija: Ivan Veljača
Kostimografija: Emina Kušan
Glazba: Dinko Appelt
Oblikovanje zvuka: Dubravka Premar
Maska: Mojca Gorogranc Petrushevska 
Specijalni efekti: Branko Repalust, Kristijan Repalust

Koku je, čini se, i dalje nogomet najvažnija stvar na svijetu, a Zlatko i dalje svaki trenutak provodi čitajući knjige i prigovara Koku da je nezreo. Da dokaže suprotno, Koko mu priča o svojoj nesretnoj ljubavi prema zagonetnoj djevojci, tajnovitoj i čarobnoj poput junakinja Zlatkovih romana. Kokova nestašna sestra Marica, samozatajna prijateljica Ema i drska Melita imaju svoj bend – Kokova će ekipa na koncert jednako kao što će i one na njihove nogometne utakmice. Da li mladiće zaista zanima glazba, a djevojke nogomet, saznat ćemo u novom filmu iz serijala o Koku – Ljubav ili smrt.

POTROSENI

Potrošeni
Dokumentarni, Hrvatska, 2014., 93 min

Redatelj: Borut Šeparović
Producent: Borut Šeparović - Montažstroj
Scenarist: Borut Šeparović
Glavna ženska uloga: /
Glavna muška uloga: /
Sporedne ženske uloge: /
Sporedne muške uloge: /
Direktor fotografije: Vjekoslav Gašparović, Denis Lepur, David Oguić, Goran Ostojić, Tomislav Pović, Ivan Slipčević, Marko Stanić
Montaža: Jan Klemsche
Scenografija: Borut Šeparović
Kostimografija: /;
Glazba: Martin Semenčić
Oblikovanje zvuka: Martin Semenčić
Maska: /;
Specijalni efekti: /

Protagonisti filma su osobe starije od 55 godina – oni koji su preživjeli preko 30 milijuna minuta. Oni su ljudi čije su se najvažnije minute u životu već dogodile a posljednja minuta života im se sve više približava. Film prati protagoniste od javnog poziva osobama starijima od 55 godina preko audicije do stvaranja kazališne predstave i dokumentarnog filma. Dokumentarni film Potrošeni zabilježio je proces u kojem su protagonisti filma postali i više od slučajno okupljenih pojedinaca – kao kolektiv suočili su se s desetljećima vlastite šutnje i preuzeli odgovornost za svijet.

RAKIJASKI

Rakijaški dnevnik
Dokumentarno-eksperimentalni, Hrvatska, 2015., 81 min

Redatelj: Damir Čučić
Producentica: Vera Robić-Škarica, Hrvatski filmski savez
Scenarist: Damir Čučić, Mario Haber, Boris Poljak
Glavna ženska uloga: /
Glavna muška uloga: Mario Haber
Sporedne ženske uloge: /
Sporedne muške uloge: /
Direktor fotografije: Boris Poljak
Montaža: Damir Čučić
Scenografija: /
Kostimografija: /;
Glazba: Goran Štrbac
Oblikovanje zvuka: Martin Semenčić
Maska: /;
Specijalni efekti: /

Mario Haber (odnosno Eric Maria Strom) bio je "alkemičar modernog doba" - profesionalni tonski snimatelj i predani proizvođač domaće rakije. Njegova je kuća u centru Samobora bila svojevrsni rakijaški hram u koji je na degustaciju rakija i likera, ilegalno proizvedenih u vlastitom podrumu, često pozivao svoje prijatelje i prijateljice. Više od desetljeća, snimao je živopisne razgovore i zvukove u kući i oko fermentora alkohola, sve do dana dok nije preminuo u ljeto 2014.g. Rakijaški dnevnik vizualna je rekonstrukcija Haberovih audio snimaka, film koji se "gleda ušima".

SVINJARI

Svinjari
Crna komedija, Hrvatska, 2015., 95 min

Redatelj: Ivan Livaković
Producent: Sanja Vejnović, Goran Mećava, Ivan Maloča, Fos Film
Koproducenti: HRT, Interfilm, Jadran film, Studio Ritem
Scenarist: Ivan Livaković
Glavna ženska uloga: Iva Visković
Glavna muška uloga: Marin Radman
Sporedne ženske uloge: Ana Maras, Iva Mihalić, Ivana Roščić, Marina Redžepović, Jasna Bilušić, Nera Stipičević, Senka Bulić, Ljerka Boroša, Jadranka Matković
Sporedne muške uloge: Damir Poljičak, Goran Bogdan, Vili Matula, Slaven Knezović, Ivica Gunjača, Srećko Vujčić, Miloš Vujsić, Miran Kurspahić
Direktor fotografije: Daniel Ruljančić
Montaža: Maida Srabović
Scenografija: Željka Burić
Kostimografija: Lidija Sertić
Glazba: Martian war machine
Oblikovanje zvuka: Borna Buljević, Tonći Tafra 
Maska: Iva Kurobasa , Tina Jesenković
Specijalni efekti: Branko Repalust
Vizualni efekti: Vedran Štefan

Svinjari su satirični antimjuzikl koji obrađuje fenomene medijskog senzacionalizma i konstantnog bombardiranja vijestima, u kojem se i najozbiljnije, najbolnije teme trivijaliziraju. Prikazuje fenomen medijske manipulacije, masovne histerije, žeđi za slavom i kako će ljudi u današnje vrijeme još više nego prije učiniti sve da zadrže svojih 15 minuta eksponiranosti.

TAKVASU

Takva su pravila
Drama, Hrvatska, Francuska, Srbija, Makedonija, 2014., 77 min

Redatelj: Ognjen Sviličić
Producent: Damir Terešak, Janja Kralj – Maxima Film
Koproducenti: Kinoelektron (Francuska), Biberche Productions (Srbija) Nikolina Vučetić
Zečević, Trice Films Skopje (Makedonija) Svetozar Ristovski
Scenarist: Ognjen Sviličić
Glavna ženska uloga: Jasna Žalica
Glavna muška uloga: Emir Hadžihafizbegović
Sporedne ženske uloge: Veronika Mach, Ana Begić, Sanja Drakulić, Mirta Zečević, Mirela Brekalo
Sporedne muške uloge: Hrvoje Vladisavljević, Goran Bogdan, Nikša Butijer, Slaven Španović, Stjepan Perić
Direktor fotografije: Crystel Fournier
Montaža: Atanas Georgiev
Scenografija: Ivan Veljača
Kostimografija: Katarina Zaninović
Glazba: /;
Oblikovanje zvuka:  Tomislav Gašparić, Jean-Guy Veran 
Maska: Irena Hadrović
Specijalni efekti: /

Ivo je pedesetogodišnji vozač autobusa. Njegova žena Maja je domaćica. Tomica je njihov sin maturant. Oni žive u Zagrebu u stanu prepoznatljive socijalističke zgrade i zadovoljni su sa svojim mirnim, običnim životom. Sve se mijenja kada jednog dana Tomica dolazi kući pretučen.

TIMENE

Ti mene nosiš
Drama, Hrvatska, 2015., 155 min

Redateljica: Ivona Juka
Producentica: Anita Juka - Četiri Film d.o.o.
Koproducenti: Vertigo zavod za kulturne dejavnosti (Ljubljana, Slovenija) - Daniel Hočevar; Sloane Film Production d.o.o. (Beograd, Srbija) - Biljana Niković; Jabuka d.o.o. (Crna Gora)
Scenaristica: Ivona Juka
Glavna ženska uloga: Nataša Dorčić, Lana Barić, Helena Beljan
Glavna muška uloga: Vojislav Brajović
Sporedne ženske uloge: Nataša Janjić
Sporedne muške uloge: Sebastian Cavazza, Goran Hajduković, Filip Križan, Juraj Dabić (u ulozi Jana) i Bruno Klabučar 
Direktor fotografije: Mario Oljača 
Montaža: Vladimir Gojun
Scenografija: Fm Marketing, Lirnes Design, Art Centar, Vladimir Đurović, Ivan Ivan
Kostimografija: Ivana Zozoli Vargović
Glazba: Teho Teardo
Oblikovanje zvuka: Julij Zornik, Studio Nazor d.o.o., Studio 100 d.o.o.
Maska: Snježana Gorup
Specijalni efekti: Mirnovec d.o.o., Nikola Koletić, Stjepan Župančić, Matija Cesnik, Mato Vrban, Marko Runkas, Branko Repalust
Vizualni efekti: Zoran Čulić, Nebojša Rogić

Dora je zanemarena djevojčica koja mašta postati nogometna menadžerica. U njezin se život iznenada vraća otac odmetnik s kojim uspostavlja blizak odnos. Ives, redateljica sapunica, brine se o ocu koji ima Alzheimer. Kako gubi oca, sve više gubi i tlo pod nogama. Nataša, uspješna producentica sapunice, očekuje dijete. Kad joj se, uz nagomilane probleme, iz prošlosti pojave još teži, želi se suočiti s ocem s kojim je prekinula sve veze. Tri kćeri bore se za prihvaćanje, iskupljenje i nove prilike.

ZGPRICE

Zagrebačke priče vol. 3
Omnibus, Hrvatska, 2015., 95' min

Redatelji: Ivan Salaj, Pero Orešković, Matija Vukšić, Vlatka Vorkapić, Danilo Šerbedžija, Radislav Jovanov Gonzo
Producenti: Boris T. Matić i Lana Ujdur
Propeler Film

po epizodama omnibusa:

Dan otpora
Trajanje: 18'
Redatelj: Ivan Salaj
Scenarij: Ivan Salaj, prema kratkoj priči Roberta Perišića "Nema Boga u Susedgradu"
Uloge: Filip Križan, Borko Perić, Ivana Rushaidat, Franjo Dijak
Direktor fotografije: Silvio Jesenković
Montaža: Dubravka Turić
Scenografija: Veronika Radman
Kostimografija: Katarina Zaninović
Dva zgubidana odluče za praznik rada 1. maja, posjetiti starog prijatelja, upoznati mu ženu i vidjeti dijete…

Praznik demokracije
Trajanje: 13'55''
Redatelj: Pero Orešković
Scenarij: Natko Jurdana
Uloge: Franjo Džimi Jurčec, Tihana Lazović, Pjer Meničanin, Slavica Knežević, Enes Vejzović
Direktor fotografije: Mak Vejzović
Montaža: Ana Marija Sremec
Scenografija: Veronika Radman
Kostimografija: Katarina Zaninović
Genijalca od luđaka dijeli samo dlaka, građane od podanika, volja, hrabrost i prilika!

Goranova ulica
Trajanje: 6' 55''
Redatelj: Matija Vukšić
Scenarij: Matija Vukšić
Uloge: Mia Rendić, Juraj Čižić
Direktor fotografije: Raul Brzić
Montaža: Vladimir Gojun
Scenografija: Veronika Radman
Kostimografija: Katarina Zaninović
Na Veliku Gospu, u pustom centru Zagreba, djevojčica Lana nailazi na dječaka iz obližnje ulice koji dane provodi gledajući kroz prozor. Običan nagovor na zajedničku igru prerast će u otkrivanje tajne zbog koje će Lana preispitati svoj odnos prema Bogu, životu i sebi.

Na Tri kralja
Trajanje: 16'
Redatelj: Vlatka Vorkapić
Scenarij: Vlatka Vorkapić
Uloge: Judita Franković, Ksenija Marinković
Direktor fotografije: Dragan Marković
Montaža: Marin Juranić
Scenografija: Veronika Radman
Kostimografija: Morana Starčević
Tko su tri muškarca koja kći vidi kada dođe u posjet majci?

Orah
Trajanje: 19'47''
Redatelj: Danilo Šerbedžija
Scenarij: Danilo Šerbedžija
Uloge: Živko Anočić, Lucija Šerbedžija
Direktor fotografije: Danko Vučinović
Montaža: Jan Klemsche
Scenografija: Veronika Radman
Kostimografija: Katarina Zaninović
Uletiš u neku količinu i zatvoriš se u čahuru. A onda neka apsurdna sitnica uzrokuje izljev emocija.

Munja
Trajanje: 18'13''
Redatelj: Radislav Jovanov Gonzo
Scenarij: Jasna Žmak
Uloge: Jelena Lopatić, Jerko Marčić, Mate Gulin
Direktor fotografije: Danko Vučinović
Montaža: Anita Jovanov
Scenografija: Veronika Radman
Kostimografija: Morana Starčević

1. maj će Bruni i Ivi biti posebno težak: osim što će oboje morati raditi, netko će im i ukrasti bicikl, njihovo jedino prijevozno sredstvo. Ali stvar će spasiti jedan prijevremeno umirovljeni susjed koji će tako dati novi smisao nekim starim stvarima…

ZVIZDAN

Zvizdan
Ljubavna drama, Hrvatska, Slovenija, Srbija, 2015., 123 min

Redatelj: Dalibor Matanić
Producentica: Ankica Jurić Tilić – Kinorama
Koproducenti: Gustav film (Slovenija) - Petra Vidmar, Frenk Celarc; SEE Film Pro (Srbija) – Nenad Dukić, Miroslav Mogorović
Scenarist: Dalibor Matanić
Glavna ženska uloga: Tihana Lazović
Glavna muška uloga: Goran Marković
Sporedne ženske uloge: Nives Ivanković, Mira Banjac, Lukrecija Tudor, Tara Rosandić, Ksenija Marinković
Sporedne muške uloge: Dado Ćosić, Stipe Radoja, Trpimir Jurkić, Slavko Sobin
Direktor fotografije: Marko Brdar
Montaža: Tomislav Pavlic
Scenografija: Mladen Ožbolt
Kostimografija: Ana Savić Gecan
Glazba: Alen Sinkauz i Nenad Sinkauz
Oblikovanje zvuka: Julij Zornik
Maska: Mojca Gorogranc Petrushevska, Talija Ivančič
Specijalni efekti: Branko Repalust
Vizualni efekti: Nebojša Rogić

Zvizdan govori o zabranjenoj ljubavi, o njenoj fragilnosti, ali i o njenoj snazi. Ova filmska priča obuhvaća tri desetljeća, a smještena je u dva susjedna sela čija je povijest opterećena sukobima, netrpeljivošću i netolerancijom.

Manjinska koprodukcija


Za Hrvatski program 62. Pule do 17. travnja 2015. pristiglo je:  

-21 dugometražni film u sklopu Hrvatskog filma i 7 u sklopu Manjinskih koprodukcija.

Broj ovogodišnjih prijava u Hrvatskom programu neosporna je potvrda rastućeg interesa autora za prikazivanje filmova na Puli, kao i osjetno povećan broj Manjinskih koprodukcija.

Svi prijavljeni filmovi udovoljili su kriterijima iz Pravilnika

 

Odabrani su sljedeći dugometražni filmovi:

Bit ćemo prvaci svijeta, Darko Bajić 
Cure - Život druge, Andrea Štaka 
Ničije dijete, Vuk Ršumović 

PRVACI

Bit ćemo prvaci svijeta
Povijesni/drama, Srbija, Slovenija, Hrvatska, 2015. 125 min

Redatelj: Darko Bajić
Producenti: Dejan Petrović, Zvonimir Šimunec
Produkcija: Intermedia Network (SRB)
Koproducenti: Ankica Jurić Tilić, Tijana Višnjić, Aleš Pavlin, Andrej Štritof
Izvršni producent: Miroslav Mogorović
Koprodukcija: Kinorama (HR), Perfo (SLO)
Scenarist: Nebojša Romčević, Ognjen Sviličić, Gordan Mihić, po ideji Zvonimira Šimuneca
Glavna ženska uloga: Iva Babić
Glavna muška uloga: Strahinja Blažić, Aleksandar Radojičić, Miloš Biković, Marko Janketić, Leon Lučev, Nebojša Dugalić
Sporedne ženske uloge: Katarina Čas, Tamara Dragičević, Nina Janković
Sporedne muške uloge: Sergej Trifunović, Jure Henigman, Goran Bogdan, Stefan Kapičić, Igor Kovač, Robert Kurbaša, Krešimir Petar Ćosić, Lazar Ristovski
Direktor fotografije: Milan Tvrdišić
Montaža: Andrija Zafranović
Scenografija: Jelena Sopić
Kostimografija: Dragica Laušević
Glazba: Zoran Kiki Lesandrić
Oblikovanje zvuka: Velibor Hajduković
Maska: Kuno Schlegelmilch i Halid Redžebašić 
Specijalni efekti: /

Bit ćemo prvaci svijeta priča je o četiri pionira koji su osnovali jugoslavensku školu košarke i koji su zaslužni za razvoj ovog sporta u Europi. Centralni događaj filma je finalna utakmica na Svjetskom prvenstvu u Ljubljani 1970. godine, između timova Jugoslavije i Sjedinjenih Američkih Država. Iz vizure glavnog lika, Nebojše Popovića, pratimo razvoj i životni put entuzijasta koji su svojim profesionalizmom, idejama i naporima ostvarili svoj san - prvu zlatnu medalju na Svjetskom prvenstvu, uz ogromnu pomoć istomišljenika iz svih krajeva bivše zemlje.

cure

Cure - Život druge
Drama, Hrvatska, Švicarska, 2014., 83 min

Redateljica: Andrea Štaka
Producenti: Andrea Štaka, Thomas Imbach
Produkcija: Okofilm (Švicarska)
Koproducenti: Produkcija Živa d.o.o. Zagreb, Leon Lučev; Deblokada - Bosna i Hercegovina; Damir Ibrahimović, Jasmila Žbanić
Scenaristi: Andrea Štaka, Thomas Imbach
Glavna ženska uloga: Sylvie Marinković, Lucia Radulović
Glavna muška uloga: Leon Lučev
Sporedne ženske uloge: Mirjana Karanović, Marija Škaričić
Sporedne muške uloge: Franjo Dijak
Direktor fotografije: Martin Gschlacht
Montaža: Tom La Belle
Scenografija: Su Erdt
Kostimografija: Linda Harper
Glazba: Milica Paranosić
Oblikovanje zvuka: Sascha Heiny 
Maska: Marina Aebi
Specijalni efekti: /

Dubrovnik 1993. Četrnaestogodišnja Linda se s ocem vratila iz Švicarske u Hrvatsku. Njena nova najbolja prijateljica Eta odvodi je u šumu iznad grada. Cure se upuštaju u opsesivnu, seksualno obojenu igru zamjene identiteta koja završava kobnim padom. Linda se sljedećeg jutra vraća sama i postepeno počinje zauzimati Etino mjesto u prijateljičinoj obitelji. U vrijeme kad su žene prepuštene same sebi i svojim gubicima iz rata, Linda je u opasnosti da izgubi uporište u realnosti i ostane zarobljena u nekom drugom, rubnom svijetu–svijetu u kojem se Eta iznova vraća kako bi je suočila sa samom sobom.

NICIJE

Ničije dijete
Drama, Srbija, Hrvatska, 2014., 97 min

Redatelj: Vuk Ršumović
Producent: Miroslav Mogorović - Art&Popcorn (SRB)
Koproducenti: BaBoon Production (SRB), RTS Radio Televizija Srbije, Ankica Jurić Tilić – Kinorama (HR)
Scenarist: Vuk Ršumović
Glavna ženska uloga: /
Glavna muška uloga: Denis Murić
Sporedne ženske uloge: Isidora Janković, Borka Tomović, Zinaida Dedakin, Branka Šelić
Sporedne muške uloge: Pavle Čemerikić, Miloš Timotijević, Tihomir Stanić, Goran Šušljik
Direktor fotografije: Damjan Radovanović
Montaža: Mirko Bojović
Scenografija: Jelena Sopić
Kostimografija: Maja Mirković
Glazba: Jura Ferina, Pavao Miholjević
Oblikovanje zvuka: Dubravka Premar
Maska: /
Specijalni efekti: Vladan Đurić

1988. lovci u Bosni pronalaze divljeg dječaka odraslog u šumi s vukovima. Dječak je preplašen, ne zna govoriti i ponaša se poput životinje. Daju mu ime Haris i smještaju ga u dom za nezbrinutu djecu u Beogradu. Divlji dječak počinje spor i težak put socijalizacije gdje polako postaje spreman za normalan život. Jednoga dana, iz Bosne dolazi pismo da se mora javiti u njihov centar. Godina je 1992. i rat je u punom zamahu. Haris se javlja u centar, ali bježi i završava u šumi. Ovoga puta u ratu. Nakon krvave bitke, trajno ostavlja pušku i vraća se planini na kojoj je nađen.

image

Lokacije

14 festivalskih lokacija

Opširnije
kinoteka

Kinoteka

Klasici za sva vremena

Opširnije
izlozbe

Izložbe

 

Opširnije
retrospektiva

Retrospektiva

Posvećeno velikim redateljima

Opširnije
koncerti

Glazbeni program

Koncerti

Opširnije

PULSKA KINOTEKA

Program posvećen filmskim klasicima koji su obilježili povijest Pulskog festivala. Projekcije se organiziraju na otočju Brijuni

IZLOŽBE

Izložbe u suradnji s različitim pulskim i hrvatskim udrugama, institucijama i organizacijama te na brojnim lokacija diljem Pule

RETROSPEKTIVA

Fleksibilan program posvećen kinematografiji jedne zemlje, opusu jednog autora ili drugoj vrsti tematski obojenih programa

GLAZBENI PROGRAM

Predstavljamo najinteresantnije aktualne trendove domaće i svjetske scene

predsjednica hr


Min kulture logo


GRAD PULA LOGO

zupanijodjelzakulturu